pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Jagiellońskiego, prowadzi zajęcia ze specjalizacji badawczo-analitycznej.
Prowadzenie badań w oparciu metodykę wielostopniowego procesu partycypacji konsumentów w procesie tworzenia produktu, metodykę narzędzi testowych do animowania zachowań konsumenckich.
Prowadzenie badań i zaawansowana analiza statystyczna w ujęciu prototypu laboratoryjnego. Opracowanie i wdrożenie harmonogramów badań, celów i procedur prac badawczych w warunkach laboratoryjnych.
Michał Chrzanowski
Główny inżynier zespołu Research wysokiej klasy specjalista ds. metodyki badań konsumenckich w zakresie rozwiązań innowacyjnych- Kontakt: michal.chrzanowski@vedaco.pl
Kluczowy zakres prac
-
Prowadzenie analizy z wykorzystaniem technik regresji liniowej.
-
Prowadzenie badań i zaawansowana analiza.
-
Przygotowanie scenariuszy i analiza wyników badań.
-
Tworzenie raportów, dashboardów i wizualizacja danych z badań.
Kluczowe umiejętności
Tableau Business Intelligence (BI) 95%
BPMN, UML90%
architektura baz danych, SQL90%
Nasze nagrody i wyróżnienia
Od początku naszym celem i marzeniem było stworzyć firmę, która umożliwi przeprowadzenie kompleksowego procesu projektowego od idei do gotowego produktu dostępnego na rynku na najwyzszym poziomie.